lørdag 21. februar 2015

Slengkyss i brunt og rosa


Kortet er laget med en dies fra QuicKutz, Nesting Frame 10. Maja Design ark.
Paper Dollie fra Panduro.
Brun og String of Pearl Bazzill.
Blonde fra Panduro.
Osteklut.


Rundt motivet har jeg brukt Embossing pulver Frantage shabby white.
Jeg har stemplet dette Magnolia motivet (Tilda blowing hearts) med Memento Tuxedo black stempelpute på Perfect coloring paper, og fargelagt det med Copic tusjer. 
Glossy Accents på hjertene og Glitterglue på sløyfene i håret og lappen på buksa.


Blomster fra Wild Orchids. Glitter glue på den største blomsten.


Sommerfugl dies fra Magnolie påført Glossy Accents.
Tyll fra Maya Road.


Tag dies fra Magnolia. Sol charms fra Kort Hobby.


Sommerfugl fra Maja Design påført Glossy Accents. Listen glass flaske fra Kort Hobby som jeg har fylt med kakepynt perler.


Stempel fra Kort og Godt. Blonde fra Mester Grønn.

Med dette kortet er jeg med på utfordringer hos:
Copicmarkernorge - Tema: Brunt og rosa #64
Nordsalten-hobbyklubb - Tema: Barn vil også ha kort #111- Jeg ble topp 3 med dette kortet :-)

3 kommentarer:

  1. Herlig kort. Og med kraft og maja design blir jo jeg ekstra sjarmert ;-)Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  2. Så herlig rosa! Og så mange detaljer du har fått med deg, liker spesielt den lille flasken med perler. Takk for at du deltar hos CMN og lykke til i trekningen. Klem fra Elin

    SvarSlett
  3. For et herlig kort med masse detaljer... Sola og den lille flasken er jo så lekker.
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Copic Marker Norge.
    Gunn***

    SvarSlett