tirsdag 16. september 2014

Farger! :-)


Jeg er veeeeldig glad i farger, men det blir som regel myke pasteller. Jeg har laget dette kortet til en konkurranse, og syntes i utgangspunktet at det ble veldig mye og sterke farger, men når jeg var ferdig var hele kortet ekstremt meg! Det er det som er så morsomt med konkurranser! 
Fremgangsmåten er ganske lik mange andre kort jeg har laget, så se lenger ned i bloggen :-)


Jeg elsker jo orange, men bruker fargen sjelden...


Fuglene er to stempler fra Magnolia. Det orange arket er også fra Magnolia.
Med dette kortet er jeg med i konkurranse hos:
Papirdokkene, hvor temaet er: Gratulasjonskort i sterke farger
Kortudfordring, hvor temaet er: Alt går


1 kommentar:

  1. Kjempe nydelig kort i sterke flotte farger!
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene
    Klem :)

    SvarSlett