fredag 29. august 2014

Konfirmasjon



Høsten er konfirmasjonstid her i Sætre hvor jeg bor. Dette kortet har jeg laget ut i fra en dies fra QuicKutz, Nesting Frame 10. 
Jeg har stemplet dette Little Darlings - Saturated Canary - Breeze motivet  med Memento Tuxedo black stempelpute på Perfect coloring paper, og fargelagt det med Copic Sketch tusjer. Langs kanten har jeg stemplet med et poststempel fra Panduro med Chalk Inkpad Toffee stempelpute.
Sirkelen er laget med en die fra Spellbinders Shapeabilities på Bazzill papir. Under denne er det en paper doilies fra Doodlebug.
 Arket  underst er fra Maja Design.
 Alle kanter er svertet med Chalk inkpad i fargen Toffee. 
Jeg har pyntet med blomster fra Wild Orchid, med en liten bit osteklut bak. 
Taggen er en Dies fra Magnolia. Halvperler fra Panudro og metalhjertet med teksten made with love har jeg hatt i årevis.


Under er det et silkebånd fra Bikuben. Har stemplet med tekststempler fra Kort og Godt og Santoro's Gorjuss. Sommerfuglen fra Maja Design har jeg tatt Glossy Accents på for å få litt mer 3D effekt. 


Innsiden av kortet er stemplet med tekst stempel og post stempel fra Panduro. 
Har limt fast en liten papirpose fra Søstrene Grene med en punch kant fra Martha Stewart. Konfirmant teksten er fra Kort og godt. Blonde fra Mester Grønn. Sommerfuglen er en dies fra Memory Box.
Inne i papirposen ligger det en tagg.


Tekst stempelet er fra Norsk Stempelblad, og laget med en dies fra Spellbinders Shapeabilities. Ark og sommerfugl fra Maja Design. Silkebåndet bak teksten er fra Bikuben. Halvperle fra Panduro og silkebånd til sløyfen er fra en kjole som var brukt opp :-)


 

På baksiden av taggen er det en "pengelomme", dersom konfirmanten skal få penger i gave. Hvis ikke konfirmanten skal få penger i gave, så er det bare litt pynt bak :-)


Andre siden på innsiden har en sommerfugl laget med en dies fra Memory Box og en halvperle fra Panduro. Ark fra Maja Design, formet med dies fra QuicKutz, Nesting Frame 10.

Med dette kortet er jeg med i konkurranse hos:
Kort 'o' Mania,  hvor temaet er: Lag på lag
Ønsker alle en strålende dag :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar